اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۷۱۶۶

باید سریعا کمیته ملی المپیک شکل گیرد و کارهای اجرایی آغاز شود

باید سریعا کمیته ملی المپیک شکل گیرد و کارهای اجرایی آغاز شود
رئیس فدراسیون جودو گفت: برای حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک فکر می‌کنم از برنامه‌ها عقب هستیم و باید تلاش کنیم سریع این موضوع را جبران کنیم تا بتوانیم با کشورهای دیگر رقابت کنیم.
۲۱:۴۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی در آکادمی ملی برگزار می‌شود که سیدرضا امیری صالحی به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری انتخابات اظهارداشت: ما خوشحال هستیم که طبق برنامه‌ریزی که از پیش انجام شده بود این مجمع برگزار شد چون خیلی نگرانی‌ها بود و خبرهای نگران‌کننده‌ای بعضاً در فضای جامعه پخش می‌شد. خوشبختانه امروز انتخابات در حالی برگزار می‌شود که انشاالله تا انتها به سلامت انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که صالحی امیری را چطور می‌بینید، صحبت‌هایی مطرح بود که وی خبره ورزشی نیست و چطور حالا انتخاب شد، گفت: هیچ‌وقت با او کار نکردم اما در یک دوره کوتاهی که سرپرست وزارت ورزش و جوانان بود همچنین کسانی که با او کار کرده‌اند حضور او در ورزش را نقطه مثبت می‌دانند. فکر می‌کنم یک بازوی خوبی است، به دولت نزدیک است، می‌تواند با دولت تعامل مثبتی داشته باشد و هم با وزارت ورزش رابطه خوبی دارد. می‌تواند کمک بزرگی برای پیشرفت کارهایی که در حوزه ورزش به کمیته المپیک مربوط می‌شود باشد.

درخشان در پاسخ به این سوال که گویا با انتخاب او به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک حالا باید از شهرداری استعفا بدهد، گفت: والا من نمی‌دانم، ظاهراً اینطور است. می‌گویند دو شغله‌ها نمی‌توانند باشند، انشاالله که او با تمام توان می‌آید به سلطانی‌فر و مجموعه وزارت ورزش کمک می‌کند. واقعاً خیلی جای کار دارد و خیلی مشکلاتی است که باید در ورزش حل شود.

درخشان در واکنش به این سوال که از دبیرکلی هم گویا انصراف دادید، عنوان کرد: بله، من قبلاً هم عرض کرده بودم که ثبت‌نام می‌کنم اما در صورتی که دوستانی که به اصطلاح بیایند و شایسته‌تر باشند و انگیزه بیشتری داشته باشند وقتی که این نگرانی برطرف شد استعفا می‌دهم، این کار را انجام دادم و با توجه به دوستان عزیزی که کاندید بودند حضور ما ضرورتی نداشت.

وی در مورد نحوه جدید مراسم رأی‌گیری که از طریق مانیتورها پخش می‌شد، گفت: بله با این کار انتخابات کاملاً شفاف برگزار شد و انشاالله دیگر حرف و حدیثی نباشد.

درخشان در واکنش به این سوال که ۲ رویداد بزرگ بازی‌های آسیایی و المپیک نزدیک است، گفت: به نظرم باید خیلی زود و سریع کمیته ملی المپیک شکل بگیرد و کارهای اجرایی آغاز شود. به عنوان رئیس فدراسیون که در این ۲ رویداد درگیر هستم فکر می‌کنم ما همین الان خیلی از برنامه‌ها عقب هستیم و باید تلاش کنیم سریع عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم و بتوانیم با کشورهای دیگر رقابت کنیم چون همه بیدار هستند و فعالیت می‌کنند و ما درگیر مسائل انتخابات، اساسنامه‌ها و اینکه چه خواهد شد هستیم که انشاالله امروز پرونده آن بسته شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فدراسیون جودو
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین